Momenteel bekijk je deze website in een verouderde browser.

Help

Heb je als medewerker of student hulp nodig? Hier staan wat oplossingen voor de meest voorkomende problemen. 

Als je er niet uit komt dan neem je contact op met Het Servicepunt.

  • Multi Factor Authenticatie (MFA)

    Multifactor authenticatie, afgekort als MFA, is een extra beveiliging voor jouw account. Naast je inlognaam en wachtwoord (iets dat je weet), moet je inloggen met de Microsoft Authenticator App op je telefoon (iets dat je hebt). Door deze combinatie van "iets dat je weet" en "iets dat je hebt" is jouw account extra goed beschermd. Wel zo veilig!

  • Wifi (eduroam) instellen

    Ben je student of medewerker van ROC Nijmegen? Dan kun je veilig op internet via eduroam. Hier vind je de instructies voor het verbinden van je apparaat met wifi (eduroam).

  • Wachtwoord vergeten

    Oeps, wachtwoord vergeten? Geen probleem, hier vind je instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen.

  • Hulp op afstand

    Om je op afstand te kunnen helpen kun je hier TeamViewer downloaden en starten.

  • Microsoft Teams

    Om jouw online bezoek soepel te laten verlopen geven we je graag wat tips.

  • OnStage

    In de handleidingen hieronder lees je meer over hoe je OnStage kunt gebruiken. Daarnaast hebben we uitleg voor digitaal ondertekenen .

  • Liquit agent installeren

    Sommige tegels op de portal hebben de Liquit agent nodig voor een juiste werking, deze kun je downloaden voor Windows of voor MacOS

Terug naar boven